U heeft een beschadigd en of defect artikel. Dit is uiteraard zeer vervelend. Wij kunnen in enkele gevallen reserveonderdelen voor u bestellen, lakstift toesturen of het desbetreffende artikel naar een werkplaats brengen, waar ze uw product kunnen repareren. Dit is enkel en alleen mogelijk als het voldoet aan de onderstaande punten:

  • 1. Het is een tuinmeubel merk wat wij verkopen.
  • 2. U heeft het artikelnummer nog (ook vaak te vinden op de aankoopfactuur).
  • 3. U heeft het jaar van aanschaf.

Mist u 1 van deze punten, dan is de kans groot dat wij u niet kunnen helpen.

 

Reden van beschadiging of defect

Er kunnen verschillende redenen zijn, welke een andere aanpak vragen. Daarom verwijs ik ook nog naar de 3 onderstaande pagina's. Klik op het gene wat voor u het meest van toepassing is:

- Schade bij levering

- Schade na 3 dagen

- U wilt losse reserve onderdelen bestellen

 

Staat uw reden van uw aanvraag hier niet boven? Vul dan het formulier hieronder in.