Ervaringen en klantbeoordelingen

U bevindt zich momenteel op een webshop van de webshop groep van De Tuinmeubelen b.v.. Wilt u het totale overzicht met klantbeoordelingen van onze webshops zien? Klik dan HIER.

 

Tuinmeubelen.nl en Loungeset.nl ervaringen vind je op Kiyoh.nl

Kiyoh.nl is een website waar mensen klantbeoordelingen kunnen achterlaten. Dit is een onafhankelijk bedrijf die beoordelingen verzamelt van webshops. Kiyoh vraagt aan klanten die bij 1 van onze webwinkels een keer iets hebben gekocht of zij een prettige koop ervaring hebben gehad. De klanten kunnen hierbij anoniem of met naam een beoordeling geven over loungeset.nl of tuinmeubelen.nl. Wij moeten juist extra energie steken in consumenten die een goede ervaring hebben gehad, aangezien het voor hun een extra handeling is. Ontevreden consumenten hebben zelf een intrinsieke motivatie om te beoordelen.

 

Een ruime voldoende voor onze klanttevredenheid

Wij krijgen een ruime voldoen voor onze klanttevredenheid. Maar ook wij maken wel eens fouten, maar lossen dit uiteindelijk op. Het klinkt misschien gek, maar we zijn een kleine organisatie. Vaak weten wij wat er bij u speelt, zeker als er iets grondigs mis is gegaan. Waarom zijn onze klanten dan zo tevreden? Hieronder een kleine opsomming aan ervaringen:


- Groot assortiment.
- Goedkoop ten opzichte van de concurrent.
- Snelle levering.
- Goede klantenservice.
- U spreekt vaak dezelfde persoon in de organisatie.
- U wordt snel geholpen.
- Oplossingen zijn vaak snel gevonden.
- Live chat werkt erg goed en snel. 
- Mooie showrrom.
- Vriendelijk personeel.

 

Zo zijn er nog meer tevreden klanten op Tuinmeubelen.nl. 

 

Reacties van klanten

"Snelle levering."

"Groot assortiment."

"Goede persoonlijke klantenservice."

"Live chat werk zeer prettig!"

"Tafel kwam helemaal kapot aan, heeft Tuinmeubelent.nl direct een nieuwe gestuurd. Top service!"

 

Klachten

Ook bij ons gata er wel eens wat mis. Dit is uiteraard voor u heel vervelend, maar ook voor ons. Wanneer iets niet naar verwachting verloopt, betekent dit dat er extra werk komt kijken en daar zitten u en wij niet op te wachten. Wij proberen dit dan ook altijd tot het minimum te beperken. U bent dan tevreden en we hebben er geen extra werk aan. Helaas is dit niet altijd de werkelijkheid, waarbij wij altijd naar gepaste oplossing gaan zoeken. Hierbij staan wij ook altijd open voor suggesties/alternatieven van u, als klant.

 

Garantie

Op al onze producten krijgt u garantie. Op alle 4 Seasons Outdoor producten krijgt u standaard 5 jaar garantie op alle onderdelen en10 jaar garantie op al het Hularo wicker vlechtwerk. Op alle andere merken die wij voeren, krijgt u 0,5, 1 jaar of 2 jaar fabrieksgarantie. Mocht het product binnen het garantie termijn productiefouten bevatten of een verminderde kwaliteit, dan valt dit onder de fabrieksgarantie en wordt het vergoed, vervangen of hersteld.

 

Klachten over producten

Ook wij krijgen soms te maken met schade of een verminderde kwaliteit van een product. Wanneer u dit binnen drie dagen na ontvangst bij ons meldt, dan wordt dit product vaak vervangen, hersteld of u krijgt een korting aangeboden. Uiteraard wordt dit in overleg met u gedaan, waarbij u kunt aangeven wat u wilt. Wanneer u dit later meldt, kunnen wij niet meer nagaan of de schade door u is ontstaan. Graag geven wij hierbij een voorbeeld, om dit punt te verduidelijken.

 

Voorbeeld 1: wel garantie:
Frederique heeft bij ons een tafel besteld. Haar tafel werd anderhalf dag later bij haar geleverd, waarbij ze zag dat er een scheur in de kartonnen verpakking zat. Ze heeft het pakket wel gewoon geaccepteerd van de bezorger, waarna ze haar tafel uitpakte. Hierbij kwam ze er achter dat de scheur in de kartonnen doos, ook een kras had veroorzaakt op het polywood tafelblad. Zij heeft toen diezelfde dag een aantal foto's naar ons gestuurd. Wij hebben vervolgens een nieuwe tafel voor haar klaargezet in het magazijn en binnen twee dagen had zij een nieuwe tafel staan en was de "tafel met schade" mee terug genomen. Ondanks de eerste levering met schade, was ze zeer tevreden hoe wij dit hebben opgelost en vond ze onze service geweldig.

 

Voorbeeld 2: geen garantie:
Chantal heeft bij ons vorig jaar een loungeset besteld, waarbij een tafel zat die was voorzien van een glasplaat. Alle glasplaten zijn van gehard glas, wat 5x sterker is dan standaard glas. Nu belde zij op dat haar glasplaat kapot was. De glasplaat heeft het hele jaar goed gefunctioneert en vertoonde geen fouten/scheurtjes of iets anders wat er op kan wijzen dat het beschadigd was. Na een jaar kunnen wij niet nagaan wat er nu precies gebeurd is met deze glasplaat, waardoor het niet onder garantie kan vallen. Daarom hebben wij haar een nieuwe glasplaat geleverd tegen inkoopprijs. Zij was ook zeer tevreden over onze service.

 

Voorbeeld 3: wel garantie
Geert-Jan had bij ons in 2019 een loungeset besteld en stuurde ons een bericht met foto's dat er in 2020 het wicker vlechtwerk op meerdere punten is geknapt/ gebroken? Dit is een fabrieksfout, aangezien dit niet mag gaan breken op zoveel punten bij normaal gebruik binnen een jaar. Wij hebben geen slijtage op de foto's vernomen die ons doen vermoeden dat er abnormaal gebruik van is gemaakt. Daarom is zijn bank vervangen met een nieuwe.

 

Contact gegevens

Heeft u vragen over één van onze producten of wilt u meer informatie over de ervaringen bij onze webshop of onze showroom? Neem dan gerust even contact met ons op, zodat wij u verder kunnen informeren. U kunt ons bereiken via de onderstaande kanalen en contact gegevens:

 

Showroom adres:
Tuinmeubelen.nl
Amsterdamsestraatweg 7B
1411 AW Naarden
T: 035-8200321
E: klantenservice@tuinmeubelen.nl