Levering

Je producten worden nieuw in de doos aan huis geleverd. De bezorger levert je bestelling af tot achter de voordeur. Is je tuin goed bereikbaar dan zal de chauffeur je bestelling daar afleveren. Is de tuin echter moeilijk toegankelijk of alleen via het woonhuis dan word je bestelling voor de deur afgeleverd. Dit om schade aan je persoonlijke eigendommen te voorkomen.

Het kan onverhoopt gebeuren dat een van de producten ondanks onze voorzorgsmaatregelen toch schade oploopt voor of tijdens bezorging. Wij raden aan om bij ontvangst van je besteling de juistheid en staat van de geleverde producten te controleren. Let op! Wij pakken de artikelen niet voor je uit.

Verzending / Levering van je bestelling

Afhankelijk van het artikel dat je hebt besteld loopt de verzending op verschillende manieren. Wij werken voor het verzenden van onze producten samen met Emens Distributie, Transmission, DACHSER, DPD (internationaal) en PostNL. Van bestellingen die via PostNL, DPD en DACHSER verlopen ontvang je altijd een Track&Trace code. Bij Emens Distributie en Transmission nemen de transporteurs altijd contact met je op via de telefoon of de mail. Ze zullen een afleverafspraak met je inplannen op een tijd en dag dat het uitkomt. Hierdoor komt het (bijna) nooit voor dat er niemand thuis is tijdens de levering. Mocht er toch niemand thuis zijn terwijl de transporteur er is dan zal hij direct contact met je opnemen via de telefoon. De transporteur kan, als je daar toestemming voor geeft, het product in de tuin plaatsen of een nieuwe afleverafspraak met afspreken.

Onderstaand per merk welke verzendmethode van toepassing is:
Garden Impressions: Transmission
Hartman: Emens
4 Seasons Outdoor / Taste by 4SO: Emens
Lesli Living / Outdoor Living / Supper Club: Emens
Platinum: Emens
AeroCover: PostNL
Suns: Emens
Buddha Lounge: Emens / Transmission
Exotan: Emens
Allibert / Keter: PostNL (Extra@Home)
Winza: PostNL
Plinthit: PostNL / DPD
Nesling: PostNL
SVG: Emens

Indien u niet thuis bent

Als je niet thuis bent bij aflevering, kun je contact opnemen met onze klantenservice om een afspraak te maken voor een nieuwe afleverdatum van je bestelling. Afhankelijk van de situatie kunnen er extra kosten in rekening gebracht worden voor een extra poging tot afleveren. Onze vervoerder maakt dan namelijk extra transportkosten.

Levering België en Duitsland

Wij leveren ook in België en Duitsland.